Home » Egyéb » Webáruház készítés és profi marketing

Webáruház készítés és profi marketing

Amennyiben nem az általános kulcsszavakat használod, eltérsz tőle, és különböző kiegészítő szavakkal megtoldod, akkor újabb kulcsszavakat kapsz majd. A második nagyon hasznos tanácsom az az, hogy nem egyszerűen csak keresd meg a konkurenciát és nézd meg, hogy ő mire optimalizál, milyen kulcsszavakat használ. Hanem nézd meg azt is, hogy ő hogyan használja a kulcsszavait. Erre nagyszerű eszközök vannak például, ha beírod a keresőbe azt, hogy inanchor, tehát inanchor: és oda a kulcsszó, akkor pontosan meglátod, hogy melyik linkekben hogyan használják a kulcsszavakat. Illetve van egy olyan is, hogy intitle: és kulcsszó. Ezt Webáruház készítés során egyenesen a google-nek a keresőjébe kell beírni. Tehát inanchor: és oda beírod a megfelelő kulcsszót, vagy intitle: és oda beírod a kulcsszót. Pontosan látni fogod, hogy hogyan használják ezeket a kulcsszavakat a weboldalon. A harmadik tanácsom, kicsit ellentmondok saját magamnak, mégpedig nem elég csak megnézned, hogy mekkora a verseny és a kevésbé nagy versenyekbe beszállni. Ugyanis, hogyha vannak hirdetők egy bizonyos kulcsszóra és több hirdető is van, sőt rengeteg hirdető van, annál nagyobb a verseny. És minél nagyobb a verseny, annál biztosabb, hogy ott pénz is van. Az utolsó tanácsom pedig az, hogy nem elég megtalálni a tökéletes kulcsszót, azt megfelelően is kell tudni használni. Erről szól egyébként a keresőbarát weboldalak vagyis kereső optimalizációs CD-nk. Amin pontosan megtudod, hogy hol és hogyan kell használnod a kulcsszavadat ahhoz, hogy a keresők első oldalára jusson a weboldalad, és ne adj Isten, az első háromba is benne legyél. Gratulálok kedves hallgató! A kulcsszó kutatás CD végére értél! Ne felejtsd el, hogy még 4 db CD vár Rád, amit végig kell hallgatnod, le kell jegyzetelned.

Leave a Reply